رزرو هتل های تهران

رزرو هتل های تهران با بیشترین تخفیف و پشتیبانی 724

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

قیمت هتل های تهران

تعداد هتل ها در تهران آنقدر زیاد است و طیف متنوعی از هتل ها در تهران موجود است که انتخاب در بین آن ها موجب سردرگمی بسیار می شود. برای داشتن سفری هوشمندانه و انتخاب بهترین گزینه ها، قبل از سفر برای رزرو هتل های تهران به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید تا علاوه بر لیست هتل های تهران، قیمت هتل های تهران و تمامی امکانات آن ها را مشاهده کنید. اگر میخواهید محل اقامت شما در خیابان خاصی باشد و یا به محلی نزدیک باشد، میتوانید جستجو هتل خود را بر اساس خیابان و یا منطقه در سایت ایران هتل آنلاین انجام دهید.

نمای هتل اسپیناس پالاس از بالا

۰۴ آذر ۹۹ ، ۱۱:۴۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

چگونه هتل های تهران را بر اساس محدوده رزرو کنیم؟

اگر قصد دارید هتلی که رزرو می کنید نزدیک محلی که قرار کاری دارید باشد و یا برای شرکت در سمینار، همایش و یا نمایشگاه به تهران سفر میکنید، میتوانید نام محل و یا خیابان مورد نظر خود را در سایت ایران هتل آنلاین وارد کنید و هتل های تهران منطقه مورد نظر را بررسی نمایید. 

ویو نمایشگاه  تهران از بالا

به طور مثال اگر برای شرکت در نمایشگاه به تهران سفر کرده اید و می خواهید هتل خود را نزدیک به نمایشگاه رزرو کنید، کافیست وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید و نمایشگاه تهران را جست و جو کنید تا هتل های نزدیک نمایشگاه برای شما نمایش داده شوند. اگر هم میخواید لیست کل هتل های تهران را بررسی کنید، وارد لینک زیر شوید.

https://www.iranhotelonline.com/tehran-hotels

۰۴ آذر ۹۹ ، ۱۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

در محدوده ونک، کدام یک از هتل های تهران را رزرو کنیم؟

میدان ونک تهران در محدوده پارک های مهمی مثل پارک ملت، پارک ساعی، پارک آب و آتش و پارک طالقانی است و یکی از میدان های مهم منطقه 3 تهران به شمار می رود. میدان ونک در خیابان ولیعصر و در نزدیکی دانشگاه الزهرا، پاساژ ونک، مرکز خرید برج نگار ونک و مرکز خرید آسمان ونک قرار دارد. اگر قصد رزرو هتل در محدوده ونک تهران را دارید و میخواهید سفر خوبی را تجربه کنید، پیشنهاد میکنم سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید و خیابان ونک را جستجو کنید تا هتل های تهران که نزدیک خیابان ونک هستند را برای شما نمایش دهد.

 

هتل ارم تهران

این هتل در سال 1394 به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت و پیش از آن هم باز سازی های موردی روی هتل انجام شده بود که در سال 1394 به صورت کامل هتل بازسازی شد. هتل ارم تهران هتلی 2 طبقه است که با امکانات جدید و مدرن خود سعی بر کسب رضایت مهمانان خود دارد.

آدرس: تهران - میدان ونک - اتوبان شهید حقانی - بعد از کتابخانه ملی - جنب روگذر شهید همت غرب

شماره تماس:  22266644-5 - 021

 

هتل هما تهران

تصویر داخل هتل هما تهران

به دنبال هتلی در محدوده ونک هستید که طراحی با شکوه برای اتاق ها و فضای داخلی هتل داشته باشد؟ هتل همای تهران با امکانات مدرن بهترین گزینه برای شماست. فاصله هتل هما تا میدان ونک تنها 806 متر است و دسترسی خوبی به خیابان های اصلی تهران خواهید داشت. استفاده از مجموعه آبی هتل هما برای مهمانان رایگان است.

آدرس: تهران - خیابان ولیعصر - خیابان شهید خدامی

شماره تماس: 02143969

 

2 تا از هتل های تهران در محدوده ونک را برای شما معرفی کردم، برای اطلاع از قیمت هتل های تهران و همچنین رزرو هتل های تهران وارد لینک زیر بشید.

https://www.iranhotelonline.com/tehran-hotels/

 

۰۳ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هتل استقلال تهران گزینه مناسب در لیست هتل های تهران

 

 

هتل استقلال تهران، بزرگترین هتل پنج ستاره پایتخت است و متشکل از دو برج غربی و شرقی می باشد که برج غربی در سال 1341 به بهره برداری رسید. 10 سال بعد، در سال 1351 برج شرقی هتل نیز افتتاح گردید. امکانات هتل استقلال تهران به اندازه یک شهر است! فروشگاه، مجموعه ورزشی، زمین تنیس، استخر و ماساژ و گالری و ده مدل مختلف رستوران، تنها بخشی از امکانات این هتل لوکس تهران است. هتل استقلال در میان هتل های تهران سابقه درخشانی دارد و توانسته از کاربران ایران هتل آنلاین امتیاز خوب را از میان 3775 نظر، دریافت کند.

هتل استقلال تهران

 

اتاق های هتل استقلال چشم اندازی زیبا به شهر و کوه ها دارند و تا بام تهران و تله کابین توچال هم فاصله ای نیست. موقعیت مکانی مناسب هتل پنج ستاره استقلال تهران، همجواری با خیابان ولیعصر و فاصله 2.5 کیلومتری تا نمایشگاه بین المللی تهران از ویژگی های بارز این هتل به شمار می رود.

 

هتل استقلال تهران نزدیکترین هتل به نمایشگاه بین المللی تهران،سازمان صدا و سیما و سالن اجلاس سران است که تنها با چند دقیقه پیاده روی به راحتی دردسترس خواهند بود. مرکز خرید سام‌ سنتر و خیابان فرشته در فاصله 1.5 کیلومتری و مراکز خرید و میدان تجریش نیز در فاصله 2.5 کیلومتری محل اقامت شما قرار گرفته اند

 
۰۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین هتل های تهران برای سفر های کاری

اگر سفرکاری به تهران دارید و میخواهید اقدام به رزرو هتل در تهران بکنید، مهم ترین فاکتوری که باید آن را در نظر بگیرید، موقعیت مکانی هتل است. به هر حال شما برای انجام کاری یا شرکت در کنفرانس، همایش، سمینار، نمایشگاه یا خرید به تهران سفر کرده اید. بنابراین هتلی که میخواهید رزرو کنید باید تا جایی ممکن به محل موردنظرتان نزدیک باشد تا در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنید. خوشبختانه این امکان در رزرو هتل های تهران در سایت ایران هتل آنلاین امکان پذیر است.

هتل اسپیناس پالاس تهران


اگر برای عقد قرارداد یا یک ملاقات کاری به تهران سفر کرده اید، حتما امکانات لابی هتل را بررسی کنید. امکاناتی مثل اینترنت رایگان، کافی شاپ و مبلمان و دکوراسیون را بررسی نماید. البته نباید این مورد را فراموش کنید که شما قرار است استراحت آرامی در هتل داشته باشید، پس حتما دیگر امکانات هتل را از قلم نیندازید. اتاق شما باید ساکت و آرام و مجهز به امکانات اولیه باشد. قبل از کار مهمی داشتن یک خواب آرام و با کیفیت از همه چیز مهم تر است.

۰۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰