فضای بیرون هتل لاله تهران

هتل بین المللی لاله تهران در مرکز شهر تهران واقع شده است ، علاوه بر این ، پارک لاله دسترسی خوبی به مراکز خرید و ساختمانهای مجلس دارد. هتل 5 ستاره لاله دارای ساختار منحصر به فرد خود از "هتل های بین المللی سابق" با اتاق های عالی در هتل است که این هتل را به یکی از بهترین هتل های بین قاره ای با کوه دماوند به عنوان منظره و کیفیت فوق العاده تبدیل کرده است.

اگر تصمیم به اقامت در تهران دارید ، هتل بین المللی لاله بهترین انتخاب است. اتاق های یک نفره و دو نفره ، سوئیت های معمولی ، سوئیت های سلطنتی و سوئیت های امپریال وجود دارد.

سالن هتل لاله تهران

در رستوران هتل بین المللی لاله غذاهای خوشمزه ایرانی را خواهید چشید. صبح روز را با یک صبحانه خوشمزه در هتل 5 ستاره بین المللی لاله آغاز می کنید. در هتل بین المللی لاله تهران از فعالیت های عالی ورزشی لذت ببرید.

با توجه به موقعیت هتل ، دسترسی بزرگی به بزرگراه ها ، مراکز خرید ، مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) ، مرکز شهر و دفاتر دولتی دارید. هتل 5 ستاره لاله تهران یکی از لوکس ترین هتل های پایتخت ایران است که اقامتی راحت با امکانات با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهد.

امکانات هتل لاله تهران

شما در هتل لاله تهران از ماساژ آرامش بخش ، یک استخر شنای عالی با سونا ، جکوزی و یک سالن ورزشی کاملاً مجهز لذت خواهید برد. همچنین اتاق های بیلیارد ، پینگ پنگ و فوتبال برای کسانی که این امکانات ورزشی را دوست دارند وجود دارد. اتاق های کنفرانس و مراسم در هتل بین المللی لاله با طراحی لوکس مناسب رویدادهای شما هستند.

اگر خرید مورد علاقه شماست ، مرکز خرید هتل بین المللی لاله تهران مناسب شماست. مرکز خرید هتل لاله دارای آجیل ، جواهرسازی ایرانی متخصص در فیروزه ، فرش ، چرم و صنایع دستی است.

به طور کلی ، هتل لاله بهترین انتخاب برای مسافران تجاری ، خانواده ها و گردشگران است. این مسافران دوست دارند در موزه های تهران ، بازار بزرگ تهران و مرکز شهر تهران تجربه کسب کنند.

تعداد اتاق های هتل لاله تهران 305

اگر قصد سفر به تهران را دارید، میتوانید از لینک زیر اقدام به رزرو هتل لاله تهران نمایید.

https://www.iranhotelonline.com/tehran-hotels/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%84%D8%A7%D9%84%D9%87/