از نظر موقعیت مکانی ، بام لند در منطقه ای منحصر به فرد واقع شده است ، مانند هیچ مرکز خرید دیگری در تهران یا به طور کلی ایران.
خریداران می توانند از مارک های مختلف همه زیر یک سقف لذت ببرند و از بین رستوران ها و کافه های مختلف جایی را انتخاب کنند که بتوانند از غذا لذت ببرند و استراحت کنند. آنها می توانند در فعالیت ها و سرگرمی های مختلف داخل و خارج از خانه، در بام لند شرکت کنند.

معرفی مجموعه تفریحی باملند تهران

باملند

بام لند نام مجتمع تجاری-تفریحی اخیراً افتتاح شده در تهران در نزدیکی دریاچه چیتگر (دریاچه خلیج فارس شهدا) است.

در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این یک مرکز مدرن و شیک به عنوان 12 ویلا دوبلکس مجزا است که شامل مجموعه ای جذاب و معتبر از مارک های مختلف است.

 

یک مرکز خرید از بهترین مارک های پوشاک گرفته تا لوازم خانگی و موتور سیکلت و اتومبیل، دست هیچکس را به خانه خالی نمی گذارد.

اما خرید تنها جذابیت در این مجموعه تجاری نیست؛ سرگرمی هایی مانند واقعیت مجازی ، ماهیگیری و تماشای اجراهای موسیقی همه افراد را مشتاق دیدار از اینجا می کند.

 

اما صبر کنید ، ما هنوز در مورد کافه ها و رستوران های معروف این مکان به شما نگفته ایم، مجموعه غذاهای جذاب با منظره ای باشکوه از دریاچه چیتگر بازدید ما از باملند را لذت بخش تر می کند.

 

مجتمع تفریحی باملند که توسط شوق و هنر معماران ایرانی ، مریم یوسفی و آقای مرتضی ادیب ساخته شده است ، سعی کرده است با امکانات به روز و معماری جذاب رضایت بازدید کنندگان را جلب کند.

ویو باملند در شب

با ما همراه باشید تا شما را در مورد قسمت های مختلف این مجموعه محبوب بیشتر بشناسیم.

پیشنهاد هتل 5 ستاره در نزدیکی بام لند

برای اقامت در تهران و همچنین بازدید از این مرکز تجاری و تفریحی می توانید در هتل اسپیناس پالاس تهران اقامت داشته باشید.

اگر هنوز هتل خود را رزرو نکرده اید، می توانید همین حالا هتل اسپیناس پالاس تهران را از سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.

زمان بازدید

از ساعت 08:00 صبح تا نیمه شب می توانید از این مجموعه بدون پرداخت هزینه لذت ببرید.

البته توجه داشته باشید که ساعت کار مغازه ها ، کافه ها و رستوران ها متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعات کار آنها ، لطفاً به بخشهای مربوط به هر یک مراجعه کنید.

افتخارات

در سال 2018 ، مجموعه بام لند برای طراحی خارجی خود جایزه معماری ویژه جوایز سالانه International Prix Versailles را در قاره آفریقا و غرب آسیا برنده شده است.

فضای خوب باملند

هنگام ورود به ورودی بام لند ، منظره ای زیبا از دریاچه چیتگر و پارک جنگلی شما را به سمت هیاهوی دلپذیر مردم داخل هدایت می کند.

 

مجموعه ای از مراکز خرید ، کافه ها ، رستوران ها و امکانات رفاهی در سمت راست و چپ ورودی اصلی واقع شده اند و شما را به گشت و گذار در این قسمت جذاب دریاچه چیتگر دعوت می کنند.

 
به مکان های مختلف نگاه کنید ، افرادی را می بینید که با دوستان یا خانواده خود در حال خرید هستند ، در یک کافه یا رستوران نشسته و منتظر سفارش خود هستند یا در اطراف دریاچه قدم می زنند.

 

فضای لذتبخش موسیقی که در محیط اطراف پخش می شود ، صدای آب دریاچه ، ازدحام جمعیت و خنده های گاه به گاه کودکان ، این اقامت را به یک تجربه دلپذیر تبدیل می کند.